Administrator
PostWysłany: Czw 14:12, 28 Gru 2006    Temat postu: teleport rune

robimy w data/acition/scripts plik o nazwie tprune.lua i dodajemu to :
--Anstice's Incredible Teleport Rune
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerAccess(cid) == 0 then
doSendMagicEffect(frompos,10)
doTeleportThing(cid,topos)
doSendMagicEffect(topos,10)
end
return 1
end
a w data/acition/acition.xml dodajemy to :

<action itemid="2284" script="tprune.lua" allowfaruse="1"/>

no i juz troche przetlumacze

if getPlayerAccess(cid) == 0 then <------ to jest ze np moze to uzyc kazdy kto ma 0 acces lub wyzej np wpiszemy 3 to tylko gm moze uzyc runy

doSendMagicEffect(frompos,10) <------- Jaki ma byc efekt przy uzyciu a puzniej jaki ma byc po zakonczeniu

doTeleportThing(cid,topos) <------ to znaczy ze tp nas obojetnie gdzie klikniemy ale musimy widziec to pole

jezlei tp rune nie dzila to prosze wkleic orginal bo ta byla przerobiona by mogl ja uzyc zwykly gracz ale nie testowalem
ORGINAL:
--Anstice's Incredible Teleport Rune
function onUse(cid, item, frompos, item2, topos)
if getPlayerAccess(cid) == 3 then
doSendMagicEffect(frompos,10)
doTeleportThing(cid,topos)
doSendMagicEffect(topos,10)
end
if getPlayerAccess(cid) == 0 then
doPlayerSendTextMessage(cid,22,"This is not rune for you buddy.")
end
return 1
end
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
   

Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group